keceliz730 Karnım alt tarafında 1 gündür çok ağrı var yürümem bile zorlaştı sizlerde yaşayan varmı 33 haftalık hamileyim
Tugbabuglem58 keceliz730 yasamadim ustte kalsin ama doktora gorunseniz daha iyi olur her bunye farkli cunki
iremdogu220 keceliz730 bende 33+1 ve bazen çok şiddetli bi sancı tutuyor alıştırma sancıları korkma gerçek ve yalancı sancı bilgilerini oku İçin rahatlasın