Dilaraevin Hanimlar hayirli sahurlar oncelikle ya benim bogazimda hafif bir yanma var ve cok halsizlik var bende dedim ki egerki gribin yapip icsem sıkıntı olur mu ya 37+5 haftaligim tesekkurler
uzaldlal Dilaraevin doktorunuz kullandığınız ilaçlar dışında ilaç kullanmamanız gerektiğini, çok zorda kalırsanız eğer sadece parol kullanabileceğinizi söylemedi mi ? 🙏🏻
yigitinannesiiiii Dilaraevin 1 bardak ıhlamur içsen daha mantıklı kuzum yada ılık süte bal kat iç yumşatır boğazını☺️
Tombulanne Dilaraevin adaçayını sıcak suyla bir bardakda demle ve gün içinde sık sık gargara yap. İnan bana ilaca gerek kalmadan ordaki mikrobu öldürecek. Allah şifa versin şimdiden
Dilaraevin uzaldlal soyledi tabiki ama parol sadece agrimi hafifletcek baska bir işe yaramiycak canim ilestirmiycek beni en azindan gripin terletirdi beni diye soyledim
Dilaraevin yigitinannesiiiii ihlamurda yok sütte ne yapcam simdi ben ya vallahi belimden basliyor agrim bogazimda yumru oluyor bir turlu geçmiyor ya
Dilaraevin yigitinannesiiiii yaa cok tesekkur ederim bali sicak suda erittip ictim iyi geldi biraz cok saol canim 🤗