Serap60 Kizlar 3 aylik hamileyim herzmn agda yaptryodm bi tne doktr yptrma demisti ilk zmnlar jilete bsladm ama artik bas edemiyorm jiletle agdaya tekrar donmek istyrm bi zarari varmidr acaba doktra carsmba gnu gdcm sizlr yaptryomusunuz doktrnuz onerdi mi
Bahar11mucize Serap60 ben yaptırıyorumda kendimde yapıyorum bi sakıncası olmadı ama ben doktoruma hiçde sormadım ama yine size yaptırmayınndemiş ilk zamanlar içindir o yine bi sorun
Durdudiler Serap60 ben yaptiriorm bi sıkıntı yasamadm sukur. Doğuma yakın bi daha yaptrcm ıns zaten lazerliym. 2 ayda bir yaptırmak yetio
Sibel01 Serap60 bende en başından beri hep gidiyorum canım çok şükür bi sorunla karşılaşmadım doktoruma sormadım ama. Ağda gibisi yok cidden o kadar rahat oluyorum ki.
Bahar11mucize Serap60 bazı hamilelrin kasılması oluyomuş ondan sana yapma demiştir ama bi sıkıntı yoksa olcağını sanmıyorum zaten ilk üç ay doktora çok sık gidildiği için bende jilet yapmıştıö ayda bir gitmeye başladığımda hemen ağdaya döndüm
Ysmnordu Yesimalmila canım ya bende 5 haftalık hamileyim yaptırmak istiyorum ama tedirginim korkuyorum açıkçası sende başlarda yaptirmismiydin
YeldaKarakolcuKk Bende hep ağda yaptırıyorum hamilelikte de devam ediyorum 8,5 ayımdayım ben sorun yaşamadım
Deniz2961 Tgcomer cnm Bn 36 hftlıgm bu zmn kdr hp agda yaptım gcen tkrr ypım ddım iki kere ypştrdmm kanadı hep bırktım
Duyguuuu Serap60 canim hamile kaldigimdan beri sir agdayla devam ediyorum hemde uzun sure cikmiyor. Jilet kafayi yedirtir insana
pamuk_anne Hamilelik öncesi de olmak üzere hep ağda. Hatta benim için o kadar normal bişey ki hiç doktora sormadım yapabilir miyim diye aklıma da gelmedi :) burada okuyorum böyle bir tehlikeyi, iyi ki kötü bişey yaşamamışım ağda yüzünden. Sadece karın büyüdükçe yapmak zorlasabilir ama onun da bi yolu bulunur inşallah en güzel temizlik ağda ya diğerlerine hiç bulasmamak lazım.
Selenaygur Kizlar hamilelik ilerledikce agda cok can yakiyomus dogrumu cok korkuyorumda hep agda yaptiririm hic dayanamick kadar olmadm hamilelikte aciyomus cok oylemu acaba ?
BaharCihangir Selenaygur dayanılmayacak bi acı degil tabi kişiden kişiye degişir fakat ben son aldırmamda yanımda pudrada götürdüm ve özel bölgeye bolca döküp o şekilde yaptık agdayı ve agrısının azaldıgını farkettim
Serap60 Kndm asla ztn yapamam da cnm ama kuafor iyi ypiyo kndn yapnca bkc kre yaptrdgn icn kanam olyo bnce bilen brsne yaptr