Balli_Corek Merhablar arkadaşlar. 10+2 hamileyim gecen hafta vajinal ultrasonla baktı doktorum ama hala geçmedi kasık ağrım. Acaba ultrason kaynaklı mı yoksa bu haftalar da oluyor mu kasık ağrısı. Bu durum da olan var mi geçmeyen kasık ağrısı.