İyi geceler öncelikle rabbim 7 gün içine gizlenmiş kadir gecesinde ettiğiniz bütün hasretlik dualarınızı kabul etsin 💕 her birimize hayırlı sağlıklı uzun ömürlü evlatlar nasip etsin inşallah 💕
Bat 18 nisan adet olmadım test pozitif ama henüz doktora gidemedim. Kasım’da dış gebelik Mart’ta kimyasal gebelik geçirdim. O yüzden süreci stresli geçirmemek adına 6-7 haftayı beklemek istiyordum tek seferde öğrenmek için 🥲
Dayanamıyorum 5+5 Perşembe günü doktora gidicem. Belirtilerim bir gelip bir kayboluyor öncelikle onu söyleyeyim. Bel ağrısı, mide yanması, uykusuzluk, birden fenalaşma hissi, göz kararması, kasık sancısı, halsizlik, aşırı yorgunluk hali bunlar gelip giden belirtiler. Sürekli olan tek şey gaz 😅
Ve 1 gündür meme hassasiyeti yok ama sol memede bıçak saplanır gibi bir acı oluyor, o acıyla bastırıyorum geçiyor sonra yine oluyor. Bir de iki gündür göbek çevremde bir acı hissediyorum gibi oluyor. Bu son iki detayı yaşayan var mı?