Neva09 Normal doğum istediğimiz için ve bebekten yanada da normal doğuma yönelik sıkıntı yaratacak bi durum söz konusu olmadığı için beklemek istedik 41e kadar. Bendede ne bir açıklık ne sancı yoktu bebekte kanala inmedi zaten 41e kadar bekleyelim olur belki dedik ama olmadı perşembe yatışım olacak suni ile deniycez olmazsa en son çare sezaryen olucaz ☺️