minigim07 https://imgyukle.com/i/RXLWks https://imgyukle.com/i/RXL2eb merhaba bugün benim ikili tarama testim var kan sonucum cuma günü çıkacak cinsiyet tahmini yapan varsa yorum yapabilir mı ?
Emine19 minigim07 mesela biraz fazla yiyim sanki 6 aylık mis gibi göbeğim çıkıyor. Korkuyorum bir şey olmaz demi daha 12. Hafta icindeyim