Bir boş gebelik geçirdim daha sonrasında yumurtalık kisti ameliyatı oldum sağ yumurtalığım alındı ameliyattan 1 ay sonra tekrar hamile kaldım sevinemeden 8. Haftada kalp durması sonucu kürtaj oldm genetik test yaptırdık düşük seviyede pıhtılaşma çıktı tekrar hamile kaldım aspirin ve iğne kullandım 6. Haftada kalp durması sonucu yine kürtaj artık ne yapacağım hiç bilmiyorum😏 rahimde de bir sıkıntı görülmedi başka bir sorunum olmadığı söyleniyor