Deletedmom421 Merhaba hanimlar, 4+3 haftalik hamileyim daha once dis gebelik gecirdigim icin doktor 2 gunde bir hcg degerime bakiyor, artisim guzel gidiyo keseyi nezaman gorurum birde folik asit basla demedi kendim baslamalimiyim son olarak 😅 tam sayim kantahlillerimi istemedi nezaman ister ??
ozlemkrts Deletedmom421 ben öğrendiğimde 5 haftalıktı keseyi gördük o arada vermişti folik asit 8.haftada kalp atışını duyduk ondan sonra kan tahillerini istemişti
sudamlasi Deletedmom421 folik asit i sen söyle doktoruna canım versin. Benim doktorum 7 haftalıkken istedi tahlil yaptırmamı