Miracinannesi_52 açıldı çok fazla ilgilenmiyorlar , bence kendi doktorunuza gidin Bende 1 hafta once acile gittim alttan muayene yaptı hiç birşey yok dedi, geçen gittim idrarimda yanma varr diye enfeksiyon var dedi aynı doktordu bide , açılsa çok ilgilenmiyor diye düşünüyorum .