Bende 28 deyım ama gecen hafta benımde oyle idi idrarimı yaparken baskı gıbı sureklı tuvalette az ıdrar ben baskı yapıo sandım ama sistit olmusjm yanı muhtemelen bebem baskısıdır ama yınede bır doktora gozukun derim gerci benım ıdrar tahlılım temız cıktı ben böbrek agrısı ıcın gıtmıstım bobrekte genısleme ve sıstıt olmusum oda batın ıltrasonjnda meydana cıktı sıstıt dıye antıbyotık kullandım 10 gun bırde gunde 4 litreye yakın su tukkettım hala ıcıyorum bol su ıcın sakın ıhmal etmeyın