Sevde26 Kızlar 39+3 günlük hamileyim kasığım ve belim çok ağrıyor bunlar yalancı sancıdır degilmi ilk gebeliğim olduğu için tecrübesizim bide normal doğum bekliyoruz o yüzden tedirgin oldum normalmidir sizce
Demet_unsall Yalancı sancı geçer ama sürekli gittikçe artıyorsa doğum sancısı dır bir duş al eğer geçmiyorsa şiddetliyse doktora gitmelisin