Melisanazlm Merhaba kızlar özellikle kız bebek anneleri kaçıncı hafta da doğum yaptınız normal ? Kız bebekler daha erken gelir diyorlar 🥰
Nidasahinn Melisanazlm öyle birşey kesinlikle yok 39+ 3 olduk hala tık yok kızımda 😏 benimle aynı zaman hamile olan arkadaşım oğlunu 36+4 te normal doğurdu. Canları ne zaman istiyorsa o zaman geliyorlar😂
Dilaraevin Valla duyduguma gore ve etrafimdaki kimin kizsa normal olan hepsii gec geliyor gunlerini dolduruyorlar hatta gec bile kaliyor bazilari benimde kiz suan 37+5 olduk ama bizdede tik yok
Liyaannes-i Melisanazlm 40+5 daha gelmedi cuma günü doğum suni sancı ile başlatacaklar yani gelmek isteyen geliyor
TBeyza Melisanazlm 40+0 😊 günü gününe doğum yaptım ,39+6 da sancı çektim gecesi 12 bucukda kucağıma aldım kızımı