Zynpsel ilk oğluma minoris kullandım içeriği temiz kokusu da sabun gibi pek güzel değil ama bebeklerin kendi kokusu yetiyor zaten 😊 yumuşatıcı da içeriği temiz olanına hiç rastlamadım oğlum 3,5 yaşında hala bizimkilerden ayrı yıkıyorum ve yumuşatıcı kullanmıyorum