çok şükür bugünlerde gördüm ilk haftalar bu haftalarda olanlara bakar ayy zaman gecse hemen derdim simdi heyecanla bugünlere geldim
cok şükür 20 li haftalardan sonra zaman su gibi geçiyor sabırsız hamişler haberiniz olsun ☺️ bu foruma 4 haftalik hamile olduğumu öğrendiğimde gelmiştim cok zor gecti hamileligim burda çoğu insan bana çok yardımcı oldu hepiniz harikasiniz ve harika anneler olucaksiniz 🤲🏻🌼eminim rabbim tez zamanda hepimize saglikla kucagimiza almayı nasip etsin size tavsiyem hamileliğinizi cok iyi geçirin asla ağlamayın bebeklerimiz hissetiyor eminim kendinize hep cok iyi bakın bol bol istirahat edin 🤎evladınız ve kendiniz için ve asla kimsenin dediğime aldırış etmeyin rabbim herkesin yar ve yardımcısı olsun ben cuma günü normal dogumla insallah bebeğimi kucağıma alicam 🌼🤲🏻 darısı sizlere insallah ❤️ guzel anneler unutmayın biz anneler cok değerli olanız