fatoss1007 Kızlar daha uzun uzun anlatacağım kendimi toplarladıgımda bugün doğum yaptım , spinal sezaryen olanlar tavsiyeler varmı ağrılar için gaz için lütfen yazın ♥️ teşekkür ederim
Merrygirl fatoss1007 gözün Aydın canım bol bol yürü ve kayısı suyu iç sade su içecekken bile ılık iç bağırsaklarını yumuşatır imkanın varsa kayısı hoşafı kahvatsınlar ben ilk doğumumda hazırlıklı gitmiştim çok faydasını gördüm bunların
Alya_miram fatoss1007 kayısı suyu bide petibör bisküvi hem bağırsakları çalıştırır hemde deli gibi süt yapar ilk doğumda doktor söylemişti acayip işe yaramıştı
SerraveAnnesii Gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏻 ben genel anesteziyle acil sezaryen oldum. Gaz çıkarana kadar hiç bir şey yemedim. Sadece su ve kahve tükettim. Gaz çıkarmak için bol bol yürüdüm.
fatoss1007 Alya_miram Merrygirl Kızlar affedersiniz gazinizi çıkartmaya çalışırken ıkındınız mı benim çok canım yanıyor ıkınmaya çalışınca yoksa sizin kendiliğinden mi çıktı gaz?
Alya_miram fatoss1007 ben ıkınmadım diye hatırlıyorum çünkü doktor ıkınma demişti kendiliğinden çıkar zaten sen gaz çıkarana kadar sulu şeyler yiceksin bol su iç ılık ama bide yürüş yap iyi gelir inşallah gecmiş olsun