Bhrkrds ben bu soruyu çok saçma buluyorum bebeğin nasıl gelmek istediğine senin ağrı acı eşliğine açılman olup olmamasına hatta doktorun elinin hafifliğine göre bile değişir neyi soruyorsun bunu sadece doktorunla konuş her insanın normal doğumumda sezaryende bir değildir