Sibelmr Bayanlat bugun kontorole gittik ve doktoruk bna sen sezaryen olcksin dedi ..ve bnmde ilk gebeligim aranizda sezaryan olupta fikirlerinizi yazarmisnz nasil gecti o surec 🙏bide sizce normal dogum mu yoksa sezaryen mi hangisi daha iyiydi
Mercimek2 Sibelmr bende bugün doktorumla sezaryan günü aldım ama benimki mecburi sayılır siz neden sezeryan olucaksiniz
Nazlimom Sibelmr ilk kalkışta zorlandım bide 4-5 gün zorlandım sonra ayaklandım bolca yürüyüş iyi geliyor bende ilk kalkıştan dikiş ağrısından korkuyordum ama okdr abartılcak gibi değil tabi acı eşiğine bağlı
anne_4 İlk gebelikse Niye öyle dedi ki doktorun benim çocuğum baş aşağı dönmediği için mecburen sezeryan olmuştum 41 haftaya kadar beklemiştim ama belkide döner diye .ama senin sebep neki acaba