Gulates35 canım eğer beni yanlış anlamazsan sana bir tavsiye bence ovulasyon testini hiç kullanamam
Bende başta çok kullandım ama gereksiz birşey acaba yumurtlama olacak mı olmayacak mı sürekli düşünmekten kendini daha çok strese sokuyorsun ve bu yumurtalıklarını etkiliyor
Zaten 1 gün ilişki var 1 gün yok olduğu zaman mutlaka yumurtlamayı yakalamış oluyorsun
Ben ne zaman ki bakmayınbıraktım onzaman hamile kaldım
Sana bir tavsiyem daha ben 2 hamileliğimde de infolic kullandım sabah akşam yumurtalıklara çöl faydası var adetin 3 günü kullanmaya başlıyorsun