yesilkedi kızlar bugün akşam üstü başlayan 2-3 saatte bir gelen regli sancısı gibi bi ağrım var sanki regliyim ve her ağrıdığında çamaşırımda ıslaklık hissediyorum akıntı gibi. sancı böyle bişey mi yoksa normal bi durum mu yaşayan var mı ???
yesilkedi aysesakaryaa benimde var yürüyemiyorum yürüdükçe ağrıyor bacaklarıma vuruyor sancı. bebekte toplanarak hareket ediyor hareketleri çok az bilemiyorum tedirginim bi yandanda normaldir herhalde diyorum ama bu regli sancısı şiddetli gelip gidiyor
Melllltemm Benimde şu an öyle 15 dk da bir sancım geliyor sabahta nişanım geldi doktora gittim ne bı açıklık ne bı sancı çıktı akşam yemeğinden beri de ara ara sancım geliyor ☹️