geceist Kızlar bebek kanala yerleşmesi hissedilir mi yoksa hiç fark edilmiyor mu ve bebek kanala yerleştik ten sonra hareket azlığı oluyor mu
Kulkedisi1 geceist assagida çok ağrı hissediyorsun ben artık yuruyemiyorumdum ağrıdan en son doktora gittiğimde bebek kanala yerleşmiş ondan ağrın olur demişti
Gebeyim15 geceist valla bilmiyorm ama 3 4 hafta sürdü ağrım yürümede zorlandım çok halsizlik vardı üstümde
ezgicukur Belki çok saçma bir soru gibi gelecek ama bu konuyla ilgili bilgisi olanlara sormak istedim acaba kanala giren bebeğin tekrar kanaldan çıkma ihtimali oluyor mu
Minmin 31+3 oldum iki gündür çatı ağrısı var yürürken batıyor bıçak saplanması gibi bebeğim doğum pozisyonundaydı acaba kafası mı baskı yapıyor yoksa kanala mı giriyor anlamadım 🥺