Asena17 canım benim karnın hemen altından kesilmez aksine en alt noktadan kesilir idrar torbasının hemen üstünden diyim hatta sana organlara gelince keside ilk karşımıza idrar torbası çıkar o derece alttan kesilir bu hep bebeğin en rahat alınabileceği yerdir, hem rahmin en inceldiği yerdir bu yüzden rahim dikişleri çok güzel iyileşir bi sonraki ameliyatta hiç kesilmemiş gibi olur, hemde iz bikini bölgesinde gizli kalır o yüzden hep olabilecek en aşağıdan kesilir 🌸