Çocuğun anne baba üzerindeki 1. Hakkı isim hakkıdır o yüzden anlamı hoş güzel isimler koymak lazım ben kızım olursa zeynep Betül nisa esma koymak isterim. bu tarz eski isimleri çok seviyorum böyle entel dantel isimler hiç güzel gelmiyor kulağa değişik isimler koyalım derken anne babalar cok saçmalıyor bence