Hmsrmrv1 Kızlar şuan 18 haftalık hamileyim öncesinde nabzım 80 75 falandı 2 haftadır 100 sürekli beni rahatsız ediyo doktora randevu aldım yarın gidicem ama böyle problem yaşayan var mı merak ettim 😕
T1996 Hmsrmrv1 canım benim dinlenik halimle 129-130 civarı bende çok çekiyorum maalesef markete insem gelsem kalbim yerinden çıkacak gibi ama doktorum sorun değil hamilelikte normal tansiyon çıkmasın yeter dedi🌸
anneyimmm42 Hmsrmrv1 bende 22 haftalık hamileyim canım benimde nabzım çok yüksek ama gebelikte normal
Hmsrmrv1 Canlar sağolun evet kansızlık çıktı ona bağladılar herşey normal dendi buna da şükür inşallah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız da geçer bu günler 🤲🏻❤️