Turna-9 Bende çok korkardım doğumdan hala normal doğum yaptığıma inanamıyorum ama şansınız varsa normal deneyin bence,40 gün sonra hiç doğum yapmamış gibiydim 5 dikişim var. İlk zamanla biraz zorlanıyor insan ama hiç pişman değilim normal doğum yaptığıma 🥰 Ama her şeyden önemlisi bebişiniz ve en çok onun nasıl gelmek istediği önemli sağlıkla gelsin yeter ki gerisi zamanla geçiyor 🌸