Acemianne9 Arkadaşlar doğuma giderken puseti götürmeye gerek var mı ihtiyaç oluyor mu kararsız kaldım da
iremss Acemianne9 puset götürdm bn çıkışta iyi oldu bn sezaryen olmak durumunda kalmıştm iyi ki götrdm dedm kucakta taşımak zor oluyodu çıkışta
yesilkedi Acemianne9 bebeği pusetsiz çıkarmak yasak diye duymuştum bende puseti götürücem ilk gebeliğimde de götürmüştüm gerçekten büyük rahatlık.
TugceArslan Acemianne9 Sezeryandan sonra kucağımda uzun süre tutamıyordum bebeğimi. Yanınızda çocuğu taşıyacak biri varsa gerek olmayabilir. Ancak dönüş yolunuz uzunsa pusete koyup emniyet kemeriyle tutturursunuz. Uyur muhtemelen yolda🙏🏼
Acemianne9 Birgul bende öyle istiyorum aslında da yük etme kucağında götürürsün falan dendi ondan kararsız kalmıştım
Nazlibyrm Doğuma her giden götürüyor. Bende götürücem kucakta rahat olmaz bence arabada falanda daha rahat olur