Su an telefondaki uygulamama göre 37, doktoruma göre 36+2 haftalık bebeğim. Bugün aniden yumruk gibi oldu ve göbeğim sertleşti. Su an hiçbir sancım yok fakat sürekli idrar isteği varmış gibi hissediyorum. doğum belirtisi dedi bazı arkadaşlarım, belirti mi gerçekten 🥺