Denizz7 Merhabalar 12+6 haftalığım ve son 2-3 haftadır sürekli yüzümde pul pul dökülmeler oluyor cildim normalde de kurudur ama bu çok farklı sanki yaşayan var mı ?
bayanukuslu Denizz7 bi tek yüzüm değil bütün vücudum aynı şekilde 😔 ve aşırı derecede çok kaşınıyorum 😔 o kadar çok kaşınıyorum ki ağlıyorum dayanamıyorum 😔
_anne_kuzusuu00 Denizz7 biz 14+3 hem alerji olduk yüzüm kıpkırmızı oldu maske gibi sonrada böle pul pul oldı dökülüyor ben krem bile süremiyorum malesef 😔
Ayyccaa Benim çene ve burun kenarında olmustu hergün düzenli şekilde Nivea yüz kremi sürdüm sabah akşam kuru gördükçe toparladı şükür Kaşıntı kuruluktan kaynaklı her duştan sonra baştan sona kremlemince geceyi rahat geçiriyorum
Denizz7 Çok garip bir dökülme biraz iri iri dökülüyor ve akşama kadar vazelinde dahil bissürü krem sürüyorum ama nafile. Ve bende kaşıntı hiç olmadı