Dryduru ohoo var tabi olmaz olur mu hele eskiden çok nadir kesili doğum olurdu, şimdi doktorlar anne acı çekmesin daha fazla diye zart diye kesiyolar ondan çoğaldı, kuzenim kesisiz doğurdu iki tane iki yıl içinde, annem iki tane kesisiz teyzem iki tane kesisisz doğurdu çok oluyor aslında ama eskiye göre daha çok kesiliyor artık🥰