Bebekteki hamilelik boyunca vücudun da bilurubin birikiyor bu birikimin vücuttan dışkı yoluyla atılması şart o yüzden bol bol emzirin diyorlar emsinki kaka yapsın sütünüz yoksa tabi ki mama vereceksiniz çocuk aç kaldığı zaman dışkı yapamaz sonuçta vücutta biriken bilurubin atılamaz bu da günden güne sarılığın artmasına sebep olur sınır 12 dir 12 yi geçince yatış isteyebilirler hastaneye