Ay cok hakli bir post acmissiniz ne diyim batil matil asla inanmayacagim seyler normalde fakat benim de annem lakk diye soyleyiverdi icime bir kurt dustu simdi inanmasak bile nolur nolmaz neden enerjisini aliyim ki derken, bir video ile karsilastim, hic aklima gelmezdi bu beyfendinin benim hayatima guzel bir sey katacagi😂😂😂😂😂😂 paylasiyorum sizin de iciniz rahat olsun ben persembe kestiriyorum 🌸🌸🥰🥰