Esmk ayyy maşallah. Bende öyle ya hamileliğim dogumum lohusalıgım bin şükür cok skaşn gecti inşallah 2. Bebeğimde böyle olur diye dua ediyorum. Önce sağlıklı olsun sonra kızımda ki gibi olsun herşey 🤭 kızım 7.5 aylık 1 sene sonra hamile kalmayı düşğnüyorum kısmetse