EmineTlc Merhaba, antibiyotik kullanmam gerekiyor adetime 2 gün kaldı. Kan testi verip netleştirdikten sonra mı kullanmaya başlayayım? Bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Didemince01 EmineTlc suan 9 aylık hamıleyım dişlerim apse kaptığı ıcın antıbıyotık kullanıyorum herhangı bır zararı yok bebeğe doktor kontrolü dahılınde kullanabılırsınız
BMelek EmineTlc 7 haftaya kadar tukettigin hic birsey bebege gecmiyor ve hamilelikte antibiyotik gerekirse kullaniliyor c grubu degilse icebilirsin. Icin rahat etmeyecekse iki gun daha bekleyip icebilirsin
MinnieMouse EmineTlc antibiyotiği doktor yazmıştır yazarken keşke gebelik şüphesi var deseydiniz hemen test alırdı. Zaten doktor vermediyse antibiyotik kullanılmaz 😬