Merve_mrv ben yaptırma taraftarıyım çünkü zaten yükledikleri şeker düzeyi bi 🍫 da olan kadar ondan zarar geleceğini sanmıyorum. Ve artık toplumumuzda herşeye muhalefet insanlar türedi aşıya karşı çıkanlarda dahil anlayamıyorum insanlarda onlara inanıp yaptırmayıp sağlıklarını tehlikeye atıyor