Adilkadin İki gündür koyu kırmızı çok yoğun kan geliyor ağzımdan ve burnumdan hatta balgama filan karışıyor durduk yere burnumu siliyorum başlıyor kanamaya.böyle olan var mı normal mi,napmam gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi?
karamel33 Adilkadin bazı kadınlarda düşük belirtisi de olabiliyor hastaneye yada doktoruna danışmanı tavsiye ederim 🤲🙏
Myae Adilkadin olabilir çok normal benimde olur hep gebelikte burun çok fazla kurur burun nemlendirici damla başlayın kanamalarınızın kesildiğini göreceksiniz
Deletedmom622772 Adilkadin benimde bugün kanadı epey ama en son ramdevum 2 hafta evvelei ve hic aksilik yoktu hamilelikte normal bir durummus birde benim bahar alerjim var normalde bu aylarda ilac kullanmam gerek ama kullanamıyorum o sebepten burun etlerim şiş :(
Esrahazen1 Adilkadin benim burnum kanamıştı bi kaç kere ben hemen doktora yazmıştım bana normal demişti
Myae Adilkadin gidin siz yine ama dediğim gibi burun nem damlası verecek hamilelikte normal benimde aşırı kanıyor çünkü burun kılcal damarlarım çok ince kuruyor hiç farkında olmadan aniden kanıyor
Deletedmom622772 Adilkadin benim bildiğim normal canım 2. Trimester sonlarına doğru görülen bir sey damarlarımızda akan kan ciddi anlamda katlanıyor bebekten dolayı o yüzden burun kanamaları görülebilirmis doktor Banu Ciftci’nin blogunda yazıyordu :)