2107 Myae benim ilk sezeryandan 3sene keçdı ama doktorum izin vermedi 5sene keçmesi lazım dedi her doktor farklı söyluyorlar demek ki
Asena17 Myae kesinlikle bebek de ve sende saglik sorunu yok ise normal yap ve kendi sancini bekle kendi tavsiyem yine sen bilirsin tabi Rabbim kolay dogum nasip etsin kuzum