Merhaba an itibariyle 36+2 oldum. Adet sancısı gibi geçmeyen sancım var sol bacağıma vuruyor, doktorumla görüştüm bebeğin hareketlerini takip et hareket etmezse ve ağrın devam ederse hastaneye git nst çektir dedi. Bu haftalarda doğum yapan var mı bebeklerde bir sıkıntı oluyor mu ve bu doğum sancısı mıdır? 🥺