Kızlar selam. 38 haftalık hamileyim 3 gün sonra sezeryanim var ve sistit olmuştum geçen hafta.. bugün tüm gün boyunca yine yaşadım aynı sorunu. Son haftasında sistit olan varmı. Neler kullandiniz doğal yolla nasıl geçer. Delirecegim artık. Tuvaletten çıkamıyorum