Benim önceden bir düşüğüm olduğu için bu sefer kanamam olmamasına rağmen 3 ay kullandım. Biraz mide bulantısı, halsizlik ve uyku yapıyor ilaç ama çocuğun tutunmasına yardımcı oluyor içmeye çalışın özellikle gece yatarken içebilirsiniz daha az zorlar sizi. Şuan 28. Haftaya giricez biz artık hamdolsun bi sıkıntımızda yok inşallah sizinde sıkıntısız geçer