Ezgi3636 aminnnn 🤲🤲dualarım sizinle. Benımde 11 ve 16da olmştu plesenta aşağı kayma durumu oldğu için kanama alanı olmştu o dedğim iğne ile düzene girdi ayrca progestan iğne ve hapıylada desteklendi. Benmde bu yzden riskm vardı 2 doktora gidiyorm ikiside muayenede aynı şeyi söyledi ve verdiler iğneyi. Plesentamda yukarı çıktı şükür. Yinede dkkt ediyorm tabi iş yapmamaya çok yürümemeye ağr kaldrmamaya ne olur ne olmaz. İlla sebebi vardr aslnda ama başka doktorlarada gittnzmi.