Kadriye__ benim unide sezeryan oldu oda 2kisilikti ama ozel oda tutma sansiniz var dogumhaneyi bilmiyorum ben sezeryan oldugum icin ameliyathanede gerceklesti doğum. Ama aksi durum yoksa kesinlikle ilk normal dogumu deneyin benim icimde kaldi 2 dogumumda sezeryan olmak zorunda kaldim. Icinizi ferah tutun denizli devlet çok kalabalik diye gitmedim yoksa ilk tercihim servergazi devletti orasida çok temiz sakin bir hastane sade sikintisi gece sanci olduğunda basvuracak kadin dogumcu yok