Eelliiffnnuurr Doktor 39.jqftada bi gel bakalım muayene ol dedi ama mhrs dende 182 den de randevu alamadım. Sabah erken gidip alabilirsin diyenler vardı acaba doğru mu? Ya da randevu alamasam da doktor bakar mı sizce
Happy_mami Eelliiffnnuurr erkenden gidip doktorun odasına girersen bı kağıt veriyor sana sekreterden giriş alıyorsun acil olduğunu ve randevu bulamadığını soyle ama doktora gerisi doktorun anlayışına kalmış
MeyraRana Eelliiffnnuurr artık randevu sistemi kaldırıldıki haberlerde açıklama yapılmıştı randevusuz gittiğinde bakmak zorundalar artık.
Myae Haftan ileri olduğu için bakarlar sizi gidin sabahtan ve randevular saat 16 da ve cumartesi pazar güncelleniyor
Mihram06 Randevusuz saat 7 buçukta sıra vermeye başlıyor sıra alıyosun erkenden doktor beni her hafta çağrıyo öle yapıyorum birde sekretere soruyorum doktor hangi gün burda diye hemde boşa gitmiş olmazsınız