Anne4142 bebek kıyafetini kendileri verdiler hemşireler gayet iyiydi insan gibi davrandılar 2 saatte bir gelip ağrın var mı varsa iğne yapalım mı diye soruyorlar sütüm geç geldi söyle hastanedeyken göğsümden sarı su geldi emzirmemi söyledi hemşire ama eve geldikten sonra o sarı suda gitti mecburen mama verdim evde kendi pompamı kullandım 6. Gün sütüm geldi hastanede 2 gün kaldım sezeryan da 48 saati doldurmamı istedi hoca ve Dr Sait Halil beyin hastası olunca ekstra ilgiliydiler yani bana karşı öyleydiler duş zorunlu değil bana doktorum ısrar etti duş al süt gelsin vücudun rahatlar dedi öyle de oldu