Ceydayvzz Yonca54 dediğim gibi asla korkulacak bir şey değil. Bende çok korkuyordum doğumhaneye ağlayarak gittim ama her şey çok güzeldi. İnşallah sizin içinde çok güzel bir süreç olur🥰