Roya 🇦🇿dan sevgiler❤️ Bu gün dr-a gittim, 38+6 dayım, bebek kanala inmemiş,parmakla muayene etdi,çok dar dedi. ama kanala indikçe açılır dedi. suyum da azalmış((( Bebek kilosu da 3,300,bana çok gibi geldi,ama dr çok değil dedi,normal. Ha bi de 1 kaç gündür karnımın aşağılarında,ayaklarımın diplerinde felaket ağrılar var,yürümekde,adım atmakda ve yatarken dönüb kalkmakta feci zorlanıyorum. Bunlar hakkında bir fikri olan var mı?
doganursezmag Roya internette kanala girmesiyle ilgili egzersizler var canım onları yapmaya çalış gerçi yatakta dönerken bile zorlanıyorum diyosun
ElifKarata Roya 38+4 canm aynı belirtiler bende de var ama bebek kanala girmemiş 3900 dü kılosu da doktor kılosu fazla 4 kıloyu geçerse sezaryen olursun diyor du bakalm insallah çatım müsaittir de doğar
Roya doganursezmag @ElifKarata @Yaceemm teşekkürler. normal doğumu çok istiyorum. kanala inmeyip de mecburi sezeryan olmaktan korkuyorum