92-anne Merhaba arkadaşlar hamileyken başkalarının sigara içtiği ortamda bulunmak bebeğe zarar veriyor mu?
Vicibici 92-anne illa ki zarar veriyordur pasif içicilik normal içmekten daha kötü hatta. Öyle bir ortamda bulunduğumda maske takıyorum😂
Deletedmom7373700 92-anne hamile değilken bile çok zararlı direkt pasif içici oluyorsunuz bebeğede zararı olur illaki
Kubrailkan Tabiki de pasif içici olmuş oluyoruz olabildiğince o ortamda bulunmamak gerek ama benim eşim içiyor maalesef ve illaki bulunuyorum 🥺🤷🏻♀️