Nill2 evet benim de o zamanlar başladı şimdi çok sık hıçkırıyor kızım, dışarıdan da görünüyor zıplaması 💕Hatta endişelendim neden bu kadar hıçkırıyor diye ama normalmiş. Ablam iki çocuk doğurdu o neymiş dedi bana 😄 bazıları hiç hissetmezken bazıları hissediyor herhalde, çözemedim.