Bazı insanlarda sancı anlaşılmayabiliyomuş, kasılma dedikleri şey yeterli 5 dakikada bi oluyosa. Bazıları nstye giriyomuş mesela sancı var, şaşırıyolarmış nasıl var ben hissetmiyorum diye. Belki siz de öylesinizdir, bence hastaneye gidn 5 dakikada bi geliyosa