La_le Karın sertliğiniz ayaktayken mi oluyor sadece otururkende varmı? Ben bugün doktoruma sordum, ayaktayken benim çok sertleşiyor ağrı yapıyor. Ama oturunca geçiyor. Doktorumda magnezyumu 2 ye çıkarttı. Gerilmeler normal dedi. Sırt bel ağrısıda normal diye biliyorum bu haftalarda