Merhaba anneler ben 36 4 gunluk hamileyim ve bebeğim hala doğum kanalına girmedi hep yukarıda ve aşırı bir şişlik var karnında bu durum beni çok tedirgin ediyo neyle karşılaşacağım niye uykularim kacti dengem bozuldu ben sormak doğum istiyorum ama ya sezaryan olursa benimle aynı durumu taşıyan varmı biraz rahatlamak istiyorum çok tedirgimim